понеділок, 30 березня 2020 р.

Ігор Калиниченко, засновник і голова проекту "Золотий фонд української естради"


Мене звати Ігор Калиниченко, я музичний археолог, засновник і голова проекту "Золотий фонд української естради". Основні напрямки моєї діяльності - збір, систематизація і реставрація аудіозаписів українських пісень минулих років, а також фото-відео матеріалу; збір інформації про співаків, композиторів, поетів-піснярів, музикантів і про музичні гурти минулого століття; популяризація української пісенної спадщини. Сайт проекту – це портал, присвячений історії вітчизняної пісні, своєрідна енциклопедія і аудіо- та відеоархів музики минулих літ. Я поставив за мету зібрати всі записи українських пісень від самого початку звукозапису і аж до 90-х років. Українська держава в цьому плані майже нічого не робить. Інші країни вже почали оцифровку свого телерадіофонду і викладають матеріали в мережу. Я хочу зробити щось подібне на базі свого сайту, який існує вже 9 років. Працюю не з радіофондом, а з приватними колекціями.

Також я зараз працюю ще над одним проектом. Це інтернет-телеканал української музики - як сучасної, так і минулих літ. Кліпи і концерти вітчизняних гуртів та співаків будуть транслюватися 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Дивитись канал можна буде на окремому сайті і, можливо, через YouTube. Він буде абсолютно безкоштовний. В Україні зараз працює лише один телеканал зі 100 % української музики, він кабельно-супутниковий, його безкоштовно подивитись неможливо, до того ж пісні там переважно сучасні, а величезне багатство нашої пісні минулих років ігнорується. Я пропоную інше бачення, це буде ніби відеоаналог мого радіо "Українська пісня". Антизаконного тут нічого немає, кліпи сучасних виконавців будуть транслюватися виключно з їх дозволу. За інтернет-телебаченням - майбутнє, такий телеканал можна дивитися в будь-якому місці земної кулі, де є інтернет, і з будь-якого пристрою. Він не потребує величезних вкладень на відміну від ефірного чи кабельно-супутникового каналу.
Мої проекти не мають постійних спонсорів і тримаються головним чином на моєму ентузіазмі. Шукаю кошти на придбання і оцифровку старих касет і платівок та оплату хостингу (місця для зберігання файлів в інтернеті), а також на запуск інтернет-телеканалу. Бюджет не є великим - всього 200-300 $ на місяць.

Сайт "Золотий фонд української естради":

http://www.uaestrada.org/
Радіо Українська Пісня:
http://radio.uaestrada.org
З повагою - Ігор Калиниченко, історик, колекціонер і популяризатор вітчизняної музики минулих літ, м. Івано-Франківськ.